Män i shorts..

Oh vilket väder! Det börjar lukta lite sommar minsann...O snart kommer shortsen fram och det finns faktiskt inget som jag tycker är så fult som män i shorts! Jag vet inte vad det är men när jag ser en man i shorts så vill jag nästan bara titta bort. Jag talade med Emil om detta idag och kom fram till att jag nog aldrig haft en kille, eller kännt en kille heller för den delen, som ser bra ut i shorts. Och så satte jag mig ner här framför datorn och letade igenom mängder av modebloggar efter snygga killar i shorts... Och det funkar verkligen inte. BLÄ.
Jag hittade en bild (kille) som jag tyckte var ganska trevlig att vila ögonen på och här har ni den:
image30
Jag tycker detta var mycket fint och smakfullt kombinerat! Speciellt färgen på skorna mmmmm.
Men jag säger då det, så länge det inte är standard men killar med rakade ben så ska det vara långbyxor på! Eller ett par sjysta chinos som är lite stökigt upprullade halvägs upp på vaden, det är fint! slå på det!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0