Antikrundan..

Startar igen den 8 januari! yes!
Jag knarkar atikrundan så fort jag får chansen. Min favorit är såklart Peter Pluntky. Gissa att jag var arg i höstas när jag kom till jobbet och Roffe sa att Peter just va inne i affären!!! Jävligt typiskt, men skönt. Va skulle jag sagt till honom...
Nåja.
I senaste nummret av "Antik Världen" fick man hänga med hem till Peter på sööööder här i Stockholm.
Han har en urtjusig samling Velocipeder...

 Brumm Bruuumm..

Världens vakraste siluett, tillhör inte en kurvig kvinna eller en manlig man med sjyst benstruktur. Utan världens vackraste siluett tillhör en gammal gigantisk Velociped om du frågar mig.


Velociped är ju förståss ett urgammalt ord för Cykel, och urgamla cyklar har ju såklart mer karaktär som ni ser här.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0