Nu börjar det...

Sådär ja! nu har man inhandlat en laptop, finaly! Ibland är det bra att ha ett tråkigt men ack så välbetalt jobb i en sängbutik! Nu kommer jag vara online mer än vad som behövs, och då gör jag som alla andra som tillhör "internet generationen" . JAG BÖRJAR BLOGGA.
Min blogg ska inte innehålla massa strunt (ja det vill säja sådant som jag tycker är strunt). Ni ska inte behöva läsa om vad jag har shoppat idag eller vilka jag hånglade med förra helgen i ett pinsamt fylle-rus.
Eftersom jag syr kläder kommer denna blogg såklart handla om mycket mode. Det blir också mycket antikt! och mycket musik! och mycket konst!
Jag kommer lyfta fram sådant jag tycker bör komma fram i ljuset för att framställa en vackrare värld.

Hoppas ni gör er besväret att ytterligare en gång stanna till här hos mig.

image2

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

fint!

2008-03-02 @ 17:44:33
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0