Och blod blev det, vill ja lova!

Ja, I går slog jag slag i saken. Drog med mig min nyfunne vän Emil för att äntligen få njuta av 2 timmar och 40 min total lycka! There will be blood ÄR och kommer nog förbli min favorit film...Helt otrolig historie utveckling, överraskande och trovärdig och skrämmande och alldeles ..alldeles...uuunderbaar... Jag och Emil konstaterade också att Daniel Day Lewis har världen mest fantastiska röst!!! ..
Får man för sig att gå o se denna film så får man för guds skull INTE missa den underbara bowlingbanan i slutet av filmen.. enastående! Jag ska ha en precis likadan när jag blir stor...
Vilket mästerverk! ...Jag kan inte låta bli att känna mig lite förbannad över att denna film skapats.. Det här är ju precis vad jag i framtiden skulle vilja vara med och arbeta fram, scenografi och kläder..men nu är det ju redan gjort!

image24 Underbar konstym Mr.

Och mina damer och herrar! Jag kan fortfarande inte förstå att det är sant! att det är Daniel Day Lewis som jag var totalt förkrossad kär i när jag var runt 10 år gammal! då var jag nämligen betagen av indianer och totalt nedkärad i Hawkeye (The last of the Mohicans)....

image25

















                                     
                                     Run Hawkeye, run!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0