Börjar bli gammal..?

Nej idag blev jag verkligen rädd.. för mig själv.. vart är jag påväg???
jag har inte festat till på över en månad. Och ikväll hade jag sett ifram emot TV2s vampyrkväll, men glömde bort att vi hade glömt bort att ominstallera boxen!!! så ingen SVT.
Jag sätter mig och broderar på Willes sjömansäck och zappar kanaler. Fastnar först för "Stjärnor på is" och utdelar nöjda leenden till som tätt när de fåniga kändisarna LYCKAS med sina lyft och steg...LÄSKIGT! Inte nog med det! I reklam breaket  zappar jag vidare och fastnar för "Sing a long" på 3:an. Och skrattar hejdlöst! sen fortsätter en inre kamp om vilket program jag ska välja...Kändisar i trikåer eller en as tradig Cleas Malmberg??? Jag har aldrig kännt mig så medelålders som nu....

 URK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0