Flytta mitt pick och pack..

Nu är jag mitt uppe i en flytt! Jag är så peppad så jag spricker! Finaly! så ska man få bo i centrala Stockholm, dyrt och dant men det skiter jag i.
Så nu kollar man runt lite möbler och inredning. Tyvärr har man ju inga pengar, men det gör inget då jag redan har en hel del gott. På mio.se hittade jag denna hatthylla som jag blev förälskad i, men det blir inget med det. men tänkte tipsa er andra som kanske har lite mer pengar.


Orient heter den, och jag tycker att den är sååååååå jugend! men 1850 kr för en hatthylla? tjaaa...jag får hitta på något annat. Hallar är väldigt svåra att få fina tycker jag, har någon tips så, let me know...

Lite fina tapeter man kan köpa på Mio:


Tapeterna är från Colorama...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0