Swing i Svaben...

Idag var jag och E hemma hos underbara Madelin och Thomas för att bli lite uppläxade när det gäller Balboa..Första gången för oss och det gick ju vägen.. Och mitt i glädjeyran så fick vi kursen gratis också! Helt galet.. Tack tack Tusen tack..

 
Detta är INTE vi..

Så spontan bestämde vi att vi drar till Borlänge i helgen.. och på lördagen åker vi till ett ställe lite utanför enviken och går på Swing i Svaben. Allting kirrat och klart på bara nån timme. Så nu har jag något att se fram emot! Ska sy klart en klänning, vilken motivation! Jag ska ladda kameran till helgen, lita på det!



Jag och E spelar för övrigt skivor på Chicago på Onsdag, om ni har vägarna förbi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0