Rensning i garderoben...

.. leder till försäljning på etsy! Har lagt upp dessa till försäljning:


(Go vintage with Billie Black, denna syddes för ett tag sedan och har tyvärr bara hängt i garderoben.)


(Go vintage with Billie Black, denna syddes när jag bodde i Berlin och blev aldrig klar. Fixade klart den förra veckan)


(50s)

Meningen är att jag ska försöka hålla igång min etsy affär nu. Det var ett tag sedan jag sålde någonting så det känns kul och spännande. Ni får gärna kika in lite då och då. Klicka på länken här nedanför.

New things up for sale in my Etsy shop!



.


Kommentarer
Postat av: Miriam

Åh alla tre är helt underbara!

Du är så duktig!

Tyvär är alla för stora för mig... Annars hade jag nog köpt de beige-prickiga! Helt otroligt fin:)

2009-12-16 @ 22:42:07
URL: http://www.miriamskafferep.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0