En Ung Gentleman...

Hej Hej! vill bara tipsa om en blogg jag tyckte var lite rolig att titta i. På Café ´s hemsida kan man läsa om vad Rasmus Löwenmo tycker och tänker om stil och etikett..



Även fast jag inte är ett fan av män utan strumpor så går det an..

Un Ung Gentleman..

Bland annat skrev han om hur Arctic Monkeys kom till årets upplaga av Brit Awards. Arctic Monkeys är ett av mina favorit band och jag blir ju bara ytterligare lite kär när man ser denna bild..Notera ankan..OHH lovely.
Jag har faktiskt mina appelknyckare på mig nu när jag ska springa iväg och kolla Carl Larsson på Waldemarsudde..


Kommentarer
Postat av: betty lou

det var brit awards förra året som dom dök upp så där välklädda vill jag minnas. ankan är så jäkla bra! verkligen pricken över i:t

2009-03-21 @ 18:23:30
URL: http://bettylougotanew.blogspot.com
Postat av: BillieB

Jaaa, jag har fått det informerat nu.. haha men jag är lat och orkar inte ändra! hur som helst så är de jävligt snygga, på ett roligt sätt

2009-03-21 @ 22:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0