Släpp loss, det är våååår!



Med det här film-klippet som jag hittade hos Betty Lou...vill jag säga till alla människor där ute som verkar ha svårt att dra på smilbanden och vara trevliga.... Slappna av!!!!!!! Vi är alla människor och vi vill alla bli bemötta med respekt! Vare sig vi är arbetande innom service yrken, försäljare, kunder, arbetslösa, studenter, KONST STUDENTER, brandmän, poliser, pensionärer osv... vad är det som är så svårt med att vara trevlig! Man kan knappt tro det när man tittar ut med det är VÅR!!!! Snart sommar! Vi ställer om klockan natten mellan Lördag och Söndag! Kom igen släpp loss!!!!
Okej, saker och ting skiter sig ibland, men det blir inte bättre av att spy galla....
Jag förstår inte attityden, Vill man bli bemött med ett leende får man fan räkna med att bjuda på ett!
Go Helg!

Kommentarer
Postat av: betty lou

Läs denna: http://www.tjuvlyssnat.se/stockholm/den-globala-uppvarmningens-positiva-bieffekter#comments



ingen dans men ändå lite sång, önskar att jag varit där

2009-03-27 @ 21:13:10
URL: http://bettylougotanew.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0