Eurovision 2009

Grattis Norge, men var låten verkligen så bra?
Ja jag vet, det är lite pinsamt att erkänna att jag inte kan missa ett enda år av Eurovision, jag måste bara se det!
Norge hade ju en söt pojk och är det allt man behöver ha?
Låten var ju fruktansvärd? eller?
Kommer ni inte ihåg dessa gobitar, Brainstorm från 2000...OMG. Där pratar vi scarmtroll OCH bra låt..

Detta inlägg är för dig BEA..







Om jag inte minns fel kom de 3a?
Själv hejjade jag på Bosnien i år..Här får ni den engelska versionen..


Kommentarer
Postat av: Betty Lou

jag har inte heller missat på flera år nu :D



norges var väl okej, men dansarna var ju grymmast! gillade också bosniens bidrag i år, förra årets bidrag är ju helt underbart (laka). sen var väl armenien (anus-tjejen) bra. men sen var det inte lika många bra som förra året.



jo brainstorm kom trean, lyssnade precis på den och kikade lite på esc-hemsidan haha.

2009-05-18 @ 14:13:48
URL: http://bettylougotanew.blogspot.com
Postat av: Bea

Tack gullet :)

2009-05-21 @ 19:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0