Tom hardy..

..is gonna be the next big thing!
Jag finner inga ord och jag kan inte sluta beundra honom.. Såg ni inte "Bronson" på bio nu i höstas (den gick inte så länge, vara bara 6 pers i salongen när jag såg den) Så måste ni hyra den nu den 25:de november. Kan väl gissa att det inte kommer finnas så många ex att hyra, vilken är skam på torra land...
Jag vet inte om jag tycker att filmen är en ren 5:a, men musiken och Tom Hardys fantastiska skådespeleri räcker gott och väl för mig.



Den 9 dec går British Independent Film Award av stapeln och där är Tom nominerd i kategorin "Best Actor" för sin roll presentation. JAG HÅLLER TUMMARNA!


.


Kommentarer
Postat av: ylva

instämmer, håller verkligen med, han är otrolig! en av de bästa filmerna jag sett på bio i år! den borde få mer uppmärksamhet

2009-12-17 @ 00:18:05
URL: http://ylvaosv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0