Max Manus...

..ja norskarna verkar vara bättre på att göra storfilm än oss svenskar (Arn fick en ju att spy).
Jag gillade Max Manus starkt och jag tycker ni ska springa och hyra den nu till helgen..



Såhär såg Max Manus ut i verkligheten. Och jag tycker det är skönt med en historia om en verklig människa som tycktes vara gjord av järn. Och som inte dog någon MARTYR död under kriget..Utan han levde vidare tills han dog en naturlig död..



Skitsnygg, charmig (!), välspelad och trovärdig. Inte minst när det kommer till kostymavdelningen.. tyvärr så brister det lite när det kommer till kvinnornas lockar. Men det gör det alltis i dessa filmer. LÅT BLI LOCKTÅNGEN...haha
nåja...en 4 från mig alltså..




.


Kommentarer
Postat av: Betty Lou

ooooh tack för tipset. måste ses!



han som spelar max manus var med i urusla kommisarien och havet förresten :D

2009-10-16 @ 12:11:12
URL: http://bettylougotanew.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0