Redovisning..

..nja lite fick jag gjort.
men på rocket room får jag ha en gammal trasa, tiden räckte inte till...
Kommer ni???

Sticka på krage har jag gjort. Och jag har upptäckt lite viktiga saker för att få till en fin en.
Beskrivning kommer senare då jag har tid att lägga till de viktiga små tippsen.

Posta har jag gjort, hoppas Mor och Far blir glada. Paketet innehöll bland annat denna film:



Korten från Paris blev inte inlämnade, fast jag försökte 2 ggr..Ibland går det inte som man vill och nu ska jag försöka mig på att lämna in dem över nätet. det ska tydligen vara smidigt...

Läst har jag gjort massor och nu känner jag mig grymt peppad på min kurs..
Om ni vill läsa om kursen så tryck HÄR. Tycker man om film och kläder så kan det inte gå fel.

Idag lyckades jag visst "spränga" min bland skiva, som jag knåpat ihop till jobbet, i slipmaskinen...Så nu ska jag fila på en ny..
Här kan ni gå in och lyssna på vad lite hur den kommer låta http://open.spotify.com/user/billieblack/playlist/4JSdBFD11PVuKx2tA4K4r5

 

 

.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0