Om paraplyet jag drömt om..

....Ibland brukar jag gå in på en amerikansk tjejs Myspace sida och beundra hennes bilder..Hon ser alltid så fin och autentisk ut. Hon heter Katherine och jag hoppas inte hon har något emot att jag använder en bild på henne här..Det är nämligen så att jag blev helt kär i hennes paraply på detta kort..



Gissa då om jag blev glad när jag slösurfade in på en hemsida där de säljer ett liknande paraply, om det inte är så att det faktiskt är precis samma paraply!
Så nu sitter jag och funderar på om jag ska slå till.. jag tycker aldrig man hittar fina paraplyn. Men jag lyckas ju alltid förlägga mina paraplyn överallt...så frågan är om det är värt pengarna...

Här hittar ni paraplyet!


.


Kommentarer
Postat av: betty lou

jag blir väldigt sugen på ett paraply faktiskt. har bara svarta små som jag ständigt lyckas ta sönder.

2009-09-23 @ 10:51:56
URL: http://bettylougotanew.blogspot.com
Postat av: BillieB

ja nu slog jag till iallafall, jag hoppas det är stadigt och bra. :-) o värt pengarna..köpte ett gulligt bläckfisk armband också.. finns lite fina grejer på den där sidan

2009-09-23 @ 11:56:31
Postat av: betty lou

ja, hittar hur mycket som helst. dom har en superfin bikini jag gärna vill ha, men frakten är ganska dyr. du får säga sen hur den håller.



och tack för tipset om damen, jag kikade igenom hennes foton igår. ser ut som att hon har roligt hela tiden! och vilken stilig karl hon hade hihi

2009-09-24 @ 21:01:20
URL: http://bettylougotanew.blogspot.com
Postat av: BillieB

Ja huga! han är grann.. haha

2009-09-25 @ 10:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0