Heath Ledger..

I morgon ska jag gå och se The Imaginarium of Doctor Parnassus.



Och jag är nervös... För jag blir helt sentimental när jag ser en bild på Heath Ledger. Känns jätte fånigt men så är det bara. För 4 år sedan tyckte jag att han var en fånig, ful, surfer dude och jag förstod inte alls hypen. Och sen kom Brokeback Mountain o vipps så tyckte jag helt plötsligt raka motsatsen. Och sen förstärktes min tro på att han är en av de bättre efter att ha sett Candy. Och sen går han och dör...
Och jag tycker det är så jäkla sorgligt....



Så ikväll försöker jag värma upp. Så jag inte ska bli helt sentimental i morgon och förstöra min bio upplevelse.
En film som faktiskt inte är helt tokig och som många kanske inte känner till är The Four Feathers. Filmen i sig är inte en 5 poängare men Heath är snygg, och man kan ana hans enorma skådespelar talang.




.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0