House of Eliott..

.. har jag länge velat se, så dröm om min förvåning när den en dag stod där på hyllan på jobbet. ETT ENDA exemplar stod där och ropade efter mig...Den blev min. Efter en lång väntan så finns den nu här, med svensk text och allt (andra delen släpps i mars tror jag). Beställ den på buylando.se om ni bor i Stockholm.



Och ni som inte vet vad jag talar om, jo lyssna här... House of Eliott var en mycket populär BBC serie som gick på 90-talet. Den handlar om Beatrice och Evie, 2 systrars liv och arbete under 20-talet. Och vilket arbete sen, jo de driver ett mode hus! Man får följa deras framgångar och motgångar... och nu måste jag sluta skriva för jag kan inte vänta längre...Första avsnittet, NU!  Ahhhh-jöken! 





.


Kommentarer
Postat av: Betty Lou

åh den är så bra! En favoritserie när jag var liten och är det fortfarande. Kollade om hela serien i somras! Fattar fan inte varför det inte kom en fjärde säsong!

2010-01-14 @ 23:28:02
URL: http://bettylougotanew.blogspot.com
Postat av: Joachim

Jadu, den sitter jag och Linnéa och tittar på varje kväll numera. Vi har dock bara säsong 1 än sålänge. Den är fin.

2010-02-19 @ 11:32:52
URL: http://moncheriblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0