Vecka 1, 2010...

... Det nya året börjar med en bra vecka må jag säga.. I morgon ska jag ge mig av till Borlänge för att bli kramad och pussad på. Jag ska bli dragen i en pulka och få dricka varm choklad framför en öppen eld. När chokladen är slut bär det tillbaka till Stockholm.


(Bild tagen från Front free endpaper)

Sen ska jag jobba gratis resten av veckan. Vilket inte låter så kul. Men att sitta och sy för Ida Sjöstedt känns helt ok och lärorikt! Och vad det blir av med helgen, ja det får vi se! Hurra för en bra start på året!!!



Lite Ida Sjöstedt favoriter...




.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh vad kul!! Inte att jobba gratis men ändå, du gör något i syftet att få en framtid du drömmer om? Grattis till praktikplats(?) hos Ida Sjöstedt. Gillar hennes grejer... Hoppas du får fota!

2010-01-04 @ 20:16:12
URL: http://www.onedreamycloset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0