Tina Cassati

Är en kvinna i berlin, som jag vill hylla lite...
Jag tycker väl egentlingen inte att det är så upphettsande med gothiska saker, men det här funkar för mig. Hennes inslag av alice i underlandet och svunna tider får ju såklart en tjej som mig att falla pladask!
Den här kvinnan är lite av en tusenkonstär. Inte bara att hon sätter ihop dessa fantastiska bilder, hon designar även hattar, illustrerar, och producerar lite konstnärliga kortfilmer.
Om ni vill kolla in Tina lite mer så kan ni göra det här:
Tina Cassati

Här är några favoriter hos mig...enjoy!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Svunna tider i kombination med Alice i Underlandet kan sällan bli fel. Jag förstår vad du menar. man faller liksom pladask.

2008-03-17 @ 11:37:18
URL: http://aenigma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0