Tankar..

Jag lyssnar sönder The Tallest Man on Earth, det är inte bra, att lyssna sönder något. Jag är för lååååång njutning. Men ändå så blir det såhär...
Har skurat ballkong, sått lite frön och putsat lite fönster.
Trodde jag var ledig på långfredagen men icke sa nicke, fasar inför mitt nio dagars pass och jag är sjuuukt trött på mina arbetstider (och jag struntar i om chefen läser detta).
Kokar pasta i mitt framtida hem. Ska sen ut på stan och köpa baby garn, jag vill ha svart grått och vitt, gissa om det kommer vara svårt att hitta?? haha. Ska sticka liten hängselbyxa till en nyfödd och det ska inte va något gulligull här, det får bäbisen stå för själv..

Ärsch nu bjuder jag upp till vals..

  Anders Zorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0