Löv till hösten..

..I går var tanken att jag skulle ut på stan och shoppa massa grejer jag behöver. Men eftersom jag hade sån satans Mensverk så stannade jag hemma framför datorn och shoppade loss istället...
Så nu sitter jag och väntar på detta fin fina halsband som jag hittade på E-bay.



Sen så har jag och E beställt lite glajer. Lagom sent... Men vem vet, kanske blir en solig vinter...
Solglajerna kostade typ ...ingenting..och de hittade vi på OC shades.

Dessa köpte jag:


Och E köpte dessa:




.

Kommentarer
Postat av: Christins Andersson

Hej!

Såg den bruna stickade tröjan och såg att du skulle lägga ut mönstret senare... Skulle hemskt gärna vilja ha/köpa det, kan du mejla mig?



MVH Christina

2009-08-30 @ 12:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0