Lilla Bukowski´s

Har auktion igen den 16-17 februari. Just nu håller inlämningen på för fulla muggar, jag längtar
tills jag kan dregla igenom katalogen på internet. Dock har jag en säng att betala av så här
finns inga slantar över. Men vilken kick man får av att dregla på..hmm antikviteter?
Nja det får jag knappt kalla det, antikviteter måste väl vara 100 år gammla?
Jag gillar ju prylar från 1900 talets första hälft, minus 50 talet...haha
20- talet är snart antikt iallafall, nåja nu ska jag sluta babbla i nattmössan.
Villa bara göra er uppmärksamma på auktionen...

Kommentarer
Postat av: Miriam

Mhmmm, jag vill också gå på auktion och dregla... Var hittar man katalogen?

2009-02-02 @ 00:04:47
URL: http://miriamskafferep.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0