Frälst..

..av Toy Pudeln..




Jag vill ha en Toy Pudel...Det har slagit mig att pudlar kan vara otroligt fina om de är rätt klippta och i lagom storlek..
Så detta är nog mina nya dröm hund, fast jag skulle vilja ha en som är lite blå. Jag har fan för mig att jag sett en, hoppas det finns...Pudeln ska tydligen vara en av de intelligentaste hundraserna..Den har lätt att lära sig trick och gillar uppmärksamhet. Cirkushunden av Cirkushundar!


Och då vil jag passa på och skylta lite för Whendi. Som gör helt otroligt fina cirkus gosedjur.
Helt otroligt vad fina de! en dag ska jag köpa mig en...

 

Whendi also have a blog. Klick Hier to check out these amazing stuffed animals.!



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0