Just nu..

.. har jag det så bra så..
Jag och min vän Matilda har hittat en atelje och vi flyttar in på Måndag! Jag är så uppspelt och har lovat mig själv att ta min sömnad en nivå upp. Det ska bli så roligt...Just nu håller jag på och provar några av alla mina 30 och 40-tals mönster, kollar om de blir bra, vad som funkar och vad som måste ändras om. Jag är säker på att jag till slut kommer ha många fin fina mönster att välja på, bara att börja producera...

Annars läser jag om Flapper-idealet på 20 talet, om gamla film stjärnor och lyx. Och mitt jobb tvingar mig att titta på film. livet är bra orättvist haha..

Socker söta Mary Pickford....



(Annuhmuree's flikr)


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0