Min Bio vinter...

..ser lite ut såhär...

Lite svenskt..
Metropia
27 nov.



Kan man få nog av Coco???
Coco Chanel & Igor Stravinsky
11 dec.
(trailer på franska, sorry)



Lite 3-D...
Avatar
18 dec.



Lite Wes Andersson..
Fantastic Mr. Fox
25 dec.


Lite vacker Romantik..
Bright Star
25 dec.



Lite av alla ingridienser jag älskar...
The Imaginarium of Doctor Parnassus
25 dec.



Lite barn nostalgi och fantastiskt kostym makeri..
Where The wild things are
29 jan.

Lite Tim Burton..
9
5 feb.

Klicka här för trailer!

Mycket fantasi!!! uj det här kommer bli dyrt...


.


Kommentarer
Postat av: Max Wikdahl

Ser ut som en mycket bra filmvinter för dig. Jag kommer nog även jag se de flesta av filmerna på din lista på bio. Har du sett den andra Coco Chanel filmen?

2009-11-18 @ 08:35:03
Postat av: BillieB

Jaa! jag har sett både filmen med audrey och den där miniserien som går att hyra, hade ingen aning om att det gjordes en till film.. helt galet ju..

2009-11-18 @ 09:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0