Busy Bee..

...I morgon har jag massor av saker jag vill göra, men om jag känner mig rätt så skulle jag bli förvånad om jag ens fick till 2 saker på listan. Så därför triggar jag mig själv genom att skriva upp sakerna här i Bloggen och för att sen redovisa för er mitt resultat.

1. Köpte en sjukt fin klänning idag...men den är för stor. (så går det när man aldrig orkar prova) Så den ska sys om totalt! höfter, midja, bröst, längd, armkulle, ALLT ska bli mindre...hoppas på bra resultat...då kommer den bäras på fredagens Rocket Room.



2. Börja sticka på en likadan krage som jag nyligen visat i bloggen. Det ska bli en julklapp..
    (många har frågat om möstret till den och jag lovar att lägga upp det så fort jag får tid.)

3. Luncha med fina Lars Munch som oväntat kom till stan.

4. Posta ett fint litet film paket  till Mor och Far. (mamma har borelia för andra gången i år! man kanske ska ta    de där fästingarna på allvar??)

5. Lämna in bilder från vårens Paris Resa. Jag hatar att ha alla bilder på datorn eller i kameran.. jag älskar fina album..

6. Läsa klart "undressing cinema". Ska snart börja "Flärd och film" kursen på universitete och börjar läsa kurslitteraturen nu för att förbereda. Trodde då inte jag var så dålig på engelska. Engelsk kurslitteratur suger. Men det ska bli fantastiskt kul att gå kursen..

Ok, detta blev ganska mycket, men det ska vara klart inom de närmsta dagarna iallafall.. hejja mig! Nu ska jag få ärslet ur vagnen..

Men först..blir det Cinema Paradiso...




.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0