Mr. Skin-tight...

.. Trallalaa! jag ska ta min lilla mamma och pappa till den stora staden för att mamma ska få insupa sin idol till den grad att hon blir knasig!!! Det ska bli så kul att se. Jag pratar om Rod Stewart, som jag tycker att dagens ungomar underskattar. Jag är uppvuxen med karln men det är inte förrän något år sedan jag upptäckte dessa 2 låtar som jag bara ääääälskar. Bring it on Rod! (han kommer troligen INTE spela dessa på konserten)

Young Blood



Tonight Im yours (ursäkta videon haha)





Och Rod var ju faktiskt med i ett band som hette The Faces. Då lät det och såg ut så här. Skulle jag vara ung tjej 1971 så skulle jag nog med fallit pladask. så jag kan förstå min käre mor....





.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0