Mustasch, sticks, ja visst!

Men ögat kan den aldrig skada...titta här:

Nu ska vi inte titta på Leonardo's lilla fjun utan titta på Daniel day Lewis i sin magnifika ansiktsprydnad, som man kan avnjuta i filmen Gangs of New York.



Tom Hardy i sin roll som Charles Bronson.

En klassiker, David Niven...Lika stilig i film som till vardags.



Ola Salo passar helbra i ansikts hår. Här med lagom mycket hår och skägg. Det har varierat och nu har jag hört rykten om att det är helt borta. vad synd..



Ja allas vår bohem! Johnny Depp.



Och här, Rupert Friend. Detta skulle vara min absoluta förebild om jag vore man. Jag skulle ha håret precis såhär. Och en bra combo med mustach och lite lurviga sideburns...Men inte för mycket! Inte för mycket sideburns, det kan gå illa. Tråkigt nog så låter sig inte Rupert influeras av alla dessa kostymdraman han varit med i. Till vardags, ingen stil alls..synd..


.

Some of my favourite hairy men...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0