Ryanair kan flyga dit pepparn växer!

Detta var absolut den sista gången jag försöker mig på att komma billigt undan med Ryanair! En Berlin tripp stundas och jag var susande glad när jag upptäckte att jag skulle komma undan med 600kr tur och retur. JAAAaaaa det vill säga om Deras bokningsystem skulle fungerat som det skulle. Man ska tydligen få ett mail och sen så är biljetten "confirmed". Men jag har efter en veckas tid fortfarande inte fått något mail ???!!! Okej tänkte jag o kollade så jag verkligen givigt rätt adress, och det hade jag. Försöker hitta en email adress man kan nå Ryanair på och be dem skicka detta eftertraktade och viktiga mail till mig.. men njet...JAG ska tydligen ringa till IRLAND! för hutlösa minutpriser och förklara för dem att DE har gjort något fel.
Jag googlade "ryanair email". och hittade massor intressant. INGEN kan hitta en emailadress till detta företag! Dom har helt enkelt ingen! Jag hittade även en intressant teori om varför! Och den lyder....
Ryanair har ju som bekant sjukt billiga resor. Och då kan man ju undra?? hmm hur får de in pengar...jo på fula trix såklart! Som tillexempel att ibland kanske helt enkelt skita i att skicka ut dessa viktiga Confirm-mail. Och på flit inte ha en email adress, eftersom då måste man ju ringa till deras svindyra växel (där man säkert ställs i kö) och YES! så har de fått in lite cash!
Låt mig vara paranoid och tro på denna teori. De har fortfarande inte dragit några pengar från mitt konto! Så nu skiter jag i det här och köper en till biljett hos deras rival Germanwings (som jag aldrig haft problem med). Och om Ryanair får för sig att dra pengar från mitt konto i sista sekund ska jag med min skatteåterbäring anställa en advokat och BRING THE COMPANY DOOOOOWWNNNN...

Skulle hellre flyga med dessa galningar än Ryan..


Ryan air förstörde även en nyårsafton för mig för några år sedan. Jag var påväg till en gigantisk fest i Stuttgard och hade i en månads tid sytt på min nyårs blåsa! Jag var så galet laddad...Men Ryanair bestämde att min väska skulle på solsemester i Barcelona istället! Så där stod jag som ett fån men jeans o en stickad tröja på mig. Som tur var körde mina underbara vänner mig till närmsta HM där jag akutköpte en vit blus!
Jippie! vad man kände sig som fulast i universum den kvällen!
Såååå jag säger bara det RYAN!!!!!!! var på din vakt! ALL EVIL COMES BACK TO YOU! bara så du vet.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0