Dark Victory..

Jag kan inte förstå hur jag har kunnat missa denna film! Den är iallafall nu på min topplista! Ni måste se den så fort ni kan! Jag grät iallafall som en bäbis, och det är inte så ofta..



Trailern gör sig inte så bra dock...Men filmen blir man inte besviken på.
Bette Davis, Humphrey Bogart, Geraldine Fitzgerald och till och med Ronald Reagan är med på ett litet hörn.
Den blev nominerad till 3 Oscars, bland annat Bette Davis för bästa kvinnliga huvudroll såklart!



"I've never taken orders from anyone. As long as I live, I'll never take orders from anyone. I'm young and strong and nothing can touch me"

This movie broke my heart tonight!


.

Kommentarer
Postat av: Elina

Oh! Den måste jag se.

2009-06-21 @ 20:10:16
URL: http://enligtelina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0